سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی اتاق فرارهای شرق تهران

نظر

دراین مطلب قصد معرفی اتاق فرارهای شرق تهران را داریم تا عزیزانی که ساکن شرق تهران هستند، به راحتی با بهترین اسکیپ روم تهران در منظقه خود آشنا گردند. همانطور که میدانید، بازی های اتاق فرار (escape room) به صورت بازی های فیزیکی و ماجراجویی اجرا می شوند و برای کسانی که علاقه زیادی به هیجان دارند، بسیار لذت بخش خواهند بود. در این بازی، افراد در قالب تیم های 4 الی 8 نفره وارد یک اتاق میشوند و پس از بسته شدن، باید با پیدا کردن سرنخ ها، چالش هایی را پشت سر بگذارند و طی زمانی تعیین شدهاز اتاق خارج شوند. در ادامه با 5 تا از بهترین و هیجان انگیز ترین اسکیپ روم ها در شرق تهران، از نظر کاربران آشنا خواهید شد.

1. اتاق فرار توهم

یکی از بهترین اسکیپ روم ها در شرق تهران که دارای رتبه یک از دیدگاه کاربران می باشد، اتاق فرار توهم است که در مجموعه اسکیپ مستر و در منطقه نارمک قرار دارد. اسکیپ روم توهم از لحاظ دشواری در دسته ی بازی های نسبتا سخت قرار میگیرد و به دلیل داشتن ژانر ترسناک و هیجان انگیز، محدودیت سنی آن +18 سال میباشد. سناریوی این بازی بدین صورت است که شما و دوستانتان توسط یک شخص قابل اعتماد،به یک مهمانی دعوت شده اید که در این مهمانی به طور ناگهانی دودی اتاق را فرا گرفته و باعث می شود شما دچار فراموشی و توهم شوید. با دچار شدن به این توهم، گرفتار یک چرخه مرگبار خواهید شد که تنها راه خروج از این چرخه، کمک به یکدیگر و پیدا کردن راه خروجی است... مدت زمان این اتاق فرار 90 دقیقه میباشد و تعداد افراد مجاز جهت شرکت در آن 4 تا 8 نفر است. هزینه بلیط برای هر نفر از شنبه تا 4 شنبه 75 هزار تومان و در روزهای پنجشنبه و جمعه، 85 هزار تومان می باشد. بهتر است جهت آموزش بازی و قوانین اتاق ، 5 تا 10 دقیقه قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید.

آدرس اسکیپ روم توهم: تهران – نارمک خیابان 46 متری ثانی نپش خ طاهری بالای بانک صادرات پلاک 179 طبقه اول

2. اتاق فرار سوئینی تاد

دومین اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز شرق تهران، اسکیپ روم سوئینی تاد می باشد که در اتوبان رسالت  و مجموعه وست روم واقع شده است و در مدت زمان 60 دقیقه شما را به چالشی فراموش نشدنی می کشاند. سناریوی این اتاق فرار بر اساس داستان زندگی آرایشگری طراحی شده است که سالها قبل در لندن زندگی می کرد. این آرایشگر معروف علاقه خاصی به خانواده اش داشت، اما بر اساس یک پرونده ساختگی توسط قاضی ستمگر این شهر، بنجامین بارکر تبعید شد و همسر و دختر وی در اختیار قاضی قرار گرفتند. اما بخش ترسناک این داستان از زمانی آغاز شد که بنجامین بارکر با نام مستعار سوئینی تاد پس از سالها دوباره به شهر محل زندگی برمی گردد و قصد دارد با قتل مشتریان آریشگاه خود از جامعه فاسد زمان انتقام بگیرد. در واقع در اتاق فرار ترسناک سوئینی تاد شما همان مشتریان آرایشگاه هستید که باید در مدت زمانی مشخص به پیدا کردن مکان های متعدد قتل پرداخته و سپس خود را از اتاق نجات دهید. این بازی که در مجموعه اتاق فرار ست روم طراحی شده است و درجه سختی آن در سطح متوسط قرار گرفته است اما درجه ترس و وحشت آن بسیار بالا می باشد. تعداد افراد شرکت کننده در این بازی 4 تا 7 نفر می باشد و هزینه بلیط برای هر نفر 70هزارتومان است.

آدرس اسکیپ روم سوئینی تاد: اتوبان رسالت، نرسیده به دردشت، نبش کوچه 11، پلاک 55

3. اتاق فرار قصر جن زده

اتاق فرار قصر جن زده یکی دیگر از اسکیپ روم های بی نظیر در شرق تهران است که در مجموعه طوفان ذهن و منطقه پیروزی قرار دارد. مدت زمان این بازی 70 دقیقه است و سناریوی آن در مورد مردی است که میخواهد همسر خود را در روز سالگرد ازدواجشان سورپرایز کند. فرانکو رومینو برای جشن سالگرد ازدواجش، همسرش الیزابت را با یک کشتی تفریحی به دریا می برد و پس از طوفانی شدن دریا، کشتی آنها غرق می شود. آن دو پس از به هوش آمدن در یک ساحل دور افتاده، برای نجات خود به سمت جنگل حرکت کرده و به قصری ترسناک میرسند. حال شما و همگروهی هایتان پس از دریافت پیام درخواست کمک فرانکو، برای نجات اون و همسرش به سمت قصر جرکت کرده اید. فراموش نکنید که آنجا قصری جن زده است... برای این که بدانید در این اسکیپ روم چه چیزی در انتظار شماست، باید گروهی 4 تا 10 نفره تشکیل دهید و با پرداخت مبلغ 70 هزار تومان برای هر نفر در این بازی هیجان انگیز شرکت نمایید.

آدرس اسکیپ روم قصر جن زده: پیروزی، خ 5 نیرو هوایی، بالاتر از فلکه دوم نیروهوایی، خ 4/37

4. اتاق فرار آتش زاد

اتاق فرار آتش زاد نیز در شرق تهران، مجموعه اگزیت گروپ و اتوبان باقری واقع شده و این روزها با استقبال زیادی مواجه گشته است. داستان اسکیپ روم آتش زاد از این قرار است که؛ جولای 1992 ، بالتیمور ، مریلند: « پیرمردی تنها در خانه خود ، خودکشی کرد. » استفن درو که چندی پیش در حادثه مرگبار آتش سوزی خانه اش، همسر و فرزندان خود را از دست داده بود ، به خانه ای در شهر بالتیمور نقل مکان کرده و پس از مدتی ، خبر خودکشی او به گوش اهالی شهر رسید. تیم تحقیقات پلیس پس از بررسی شواهد و مدارک موجود، با وجود برخی علائم مشکوک در خانه او، مرگ وی را خودکشی ناشی از افسردگی و فشار روحی اعلام کرد و پرونده مختومه گردید. دسامبر 1992 ، بالتیمور: « سارق خانه استفن درو ، دستگیر شد. » فرد مشکوکی که نیمه شبی ، به صورت مخفیانه ، سعی در ورود به خانه خالی از سکنه آقای درو داشت ، دستگیر شد. در پی بازجویی های انجام شده از سارق ، کارآگاه پارکر به حقایق جدیدی از آن خانه دست پیدا کرده و تیم تحقیقاتی خود را برای بررسی دقیق تر به آنجا می فرستد. پرونده مختومه خودکشی دوباره به جریان افتاده و اکنون همه چیز به شما ، تیم تحقیقاتی آقای پارکر بستگی دارد... آیا می توانید به راز خانه آقای درو پی ببرید...؟ درجه سختی این بازی از 10، عدد 9 می باشد و تعداد نفرات شرکت کننده 4 تا 8 نفر است. مبلغ بازی برای هر نفر 85 هزار تومان بوده و مدت زمان آن 100 دقیقه می باشد.

آدرس اسکیپ روم آتش زاد: اتوبان باقری، تقاطع اتوبان زین الدین، بلوار مطهری، کوچه سوم شرقی، پلاک 5

5.اتاق فرار تبرئه

اسگیپ روم تبرئه، پنجمین اتاق فرار بینظیر در شرق تهران است که در مجموعه رتسل روم و منطقه تهرانپارس قرار دارد. مدت زمان این بازی 75 دقیقه و تعداد افراد شکرت کننده 4 تا 7 نفر می باشد که مبلغ بلیط برای هر نفر 70 هزار تومان است. سناریوی این بازی حکایت از داستان آقای هنری لی لوکاس در شهر ویرجینیای آمریکا دارد که به قتل و کودک آزاری محکوم شده است، اما دادگاه به دلیل نداشتن مدرک کافی او را تبرئه نمود. چند سال بعد، شما و گروه تحقیقاتیتون از دادگاه تقاضا می کنید که برای بازرسی دوباره پرونده رو مجدداً به جریان انداخته و به شما این فرصت داده شود تا بتوانید مدارک کافی را  به دادگاه ارائه داده و آقای هنری را محکوم نمایید. شما در این اسکیپ روم، برای جمع نمودن مدارک به خانه آن شخص وارد شده و طی زمانی مشخص باید مدارک را به دست آورده و به سرعت از آنجا خارج شوید. همه چیز به شما بستگی دارد ... 

آدرس اتاق فرار تبرئه: تهرانپارس -بالاتر از فلکه اول تهرانپارس - چهار راه تیر انداز - به سمت مترو تهرانپارس - پلاک 116