سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اسکیپ روم های غرب تهران

نظر

دراین مطلب قصد معرفی بهترین اسکیپ روم های غرب تهران را داریم تا عزیزانی که در غرب تهران ساکن هستند، به راحتی با بهترین اتاق فرارهای تهران در منظقه خود آشنا شوند. همانطور که میدانید، بازی های اتاق فرار (escape room) به صورت بازی های فیزیکی و ماجراجویی اجرا می شوند و برای کسانی که علاقه زیادی به هیجان دارند، بسیار لذت بخش خواهند بود. در این بازی، افراد در قالب تیم های 4 الی 8 نفره وارد یک اتاق میشوند و پس از بسته شدن، باید با پیدا کردن سرنخ ها، چالش هایی را پشت سر بگذارند و طی زمانی تعیین شده از اتاق خارج شوند. در ادامه با 5 تا از بهترین و هیجان انگیز ترین اسکیپ روم ها در غرب تهران، از نظر کاربران آشنا خواهید شد.

1. اتاق فرار ویروس

اگر به ژانر ترسناک و دلهره آور در بازی های اتاق فرار علاقه مند هستید، اتاق فرار ویروس بهترین گزینه برای شماست! این اتاق فرار بی نظیر که در مجموعه تاج اسکیپ روم و غرب تهران، منطقه ستارخان تهران قرار دارد، از نظر سختی رتبه 8 از 10 را به خود اختصاص داده است و هیجان بسیار زیادی را به بازیکنان هدیه می کند. سناریوی این اسکیپ روم ترسناک و هیجان انگیز بدین صورت طراحی شده است که در سال 2020 افراد زیادی به یک ویروس ناشناخته دچار میشوند. سپس، سازمان جهانی بهداشت جهت انجام تحقیقات و آزمایش و کشف ویروس، این افراد را به یک تیم پزشکی تحویل میدهد. داستان شما در این اتاق فرار از جایی شروع میشود که رییس این تیم تحقیقاتی یکی از نمونه ها را به مطب شخصی خود انتقال میدهد و ... . اگر میخواهید بدانید که در اتاق فرار ویروس چه چیزی در انتظار شماست، گروه های 4 تا 8 نفره ای تشکیل دهید که همگی قدرت تحمل ترس زیاد اتاق را داشته باشند و با همفکری هم بتوانید از هیجان بی نظیر این بازی لذت ببرید. هزینه بلیط برای هر نفر جهت شرکت در این بازی 70 هزار تومان میباشد و میزان  ترس و دلهره در آن 85% است.

آدرس اتاق فرار ویروس: خیابان ستارخان، سه راه باقرخان، جنب سفره خانه باغ فردوس، پلاک 168، طبقه همکف

2. اتاق فرار IT

اتاق فرار IT، دومین اتاق فرار معروف در غرب تهران است که از فیلم و رمان ترسناک IT گرفته شده است و در شعبه اشرفی اصفهانی مجموعه اسکیپ ویژن قرار دارد. ژانر این بازی ترسناک بوده و افراد زیر 16 سال مجاز به انجام آن نیستند. مدت زمان این اتاق فرار 60 دقیقه می باشد و از لحاظ دشواری در گروه اسکیپ روم های نسبتا سخت قرار می گیرد. سناریوی اتاق فرار IT همانند فیلم IT نوشته شده است که در آن پنی وایز (دلقک معروف) هر 27 سال یک بار بیدار شده و با شکار کردن آن ها از ترسشان تغذیه می کند تا بتواند به حیات خود ادامه دهد... شما و هم گروهی هایتان در این اسکیپ روم، در حال ورود به خانه ای هستید که فکر میکنید محل زندگی پنی وایز می باشد. حال چه چیزی در انتظار شماست؟ چطور باید خودتان را از دست پنی وایز را نجات دهید؟ چطور او را به دام اندازید؟ همه ی این سوالات را می توانید با شرکت در این اتاق فرار بی نظیر پاسخ دهید. این بازی هیجان انگیز ژانر ترسناکی دارد، اما اگر شرکت کنندگان نخواهند بازی ترسناک اجرا شود، به صورت معمایی نیز قابل اجرا می باشد. تعداد افراد مجاز جهت شرکت در این اسکیپ روم  4 تا 8 نفر است و هزینه بلیط برای هر نفر 70 هزار تومان است.

آدرس اتاق فرار IT: بزگراه اشرفی اصفهانی جنوب-بعد از بلوار کمالی-جنب بانک آینده-پلاک 1 واحد منفی 2

3. اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی

یکی دیگر از بهترین اتاق فرارهای غرب تهران که در منطقه سعادت آباد و مجموعه بوم اسکیپ قرار دارد، اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی می باشد. سناریوی این بازی حکایت از یک باکتری جهش یافته‌ی آزمایشگاهی با کد A114 دارد که باعث بیماری واگیردار عجیبی در سظح شهر شده است. این باکتری ژنتیکی توسط دوست و همکار دکتر آوین ساخته شده و به وسیله دستیار او پخش شده است که این موضوع باعث شد دکتر هاوس (دوست دکتر آوین) خود اولین قربانی این بیماری باشد. باکتری A114 بزرگترین و مخرب ترین اپیدمی تاریخ بشریت بود که در تمام جهان پخش شده و موجودات نفرت‌انگیزی را خلق میکرد که راه برگشتنی نداشتند جز یک گلوله در وسط پیشانی! دکتر آوین دیگر نه اخلاق میدانست و نه وجدان داشت، او قصد داشت این بیماری را از بین ببرد و فقط چهره‌ی میکروسکوپی A114 بود که شب و روز جلوی‌ چشم او پرسه میزد. شما با گروه خود که از نجات یافتگان اپیدمی هستید و هرکدام تخصصی دارید به آزمایشگاه دکتر آوین‌ دعوت میشوید تا به حل این اپیدمی جهانی کمک کنید ولی خود را در محضر دکتر میبینید! درست است شما قرار است برای رستگاری بشریت قربانی شوید تا آزمایشات دکتر روی شما تست شود و‌ خود نیز با این‌ فداکاری رستگار شوید، حداقل این چیزیست که دکتر فکر‌ میکند ولی قطعا شما با او‌ موافق نیستید! شما در فکر فرار هستید که شاهد برهم خوردن جو آزمایشگاه میشوید. شما فقط 60 دقیقه مهلت دارید که از این آزمایشگاه فرار کنید! برای ورود به این بازی باید گروهی 4 تا 7 نفره تشکیل دهید و به ازای هر نفر بلیطی به مبلغ 80 هزار تومان تهیه نمایید.

آدرس اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی: میدان کاج، خیابان سعادت آباد شمالی، خیابان پنجم (نوروزی)، ساختمان شماره 6، واحد 20

4. اتاق فرار " SHE "

اتاق فرار SHE یکی از هیجان انگیزترین اتاق فرارهای غرب تهران می باشد که در مجموعه اسکیپ اسکری و منطقه آیت الله کاشانی تهران قرار گرفته است. سختی این اسکیپ روم در درجه متوسط قرار گرفته است و تعداد افراد شرکت کننده در آن، 4 تا 8 نفر می باشد. سناریوی این اتاق فرار از این قرار است که در سال 1970 و شهر پاریس، دختر خانواده Pier که یکی از مشهور ترین خانواده های این شهر هستند، نامزد خود را به دلیل خیانت به قتل می رساند. بعد از آن اتفاق، اعضای این خانواده از هم جدا میشوند و عمارت Pier تبدیل به یک خانه متروکه میشود که تنها یک ساکن دارد! خود ایزابل! مدت زمان این بازی 70 دقیقه میباشد و هزینه بلیط برای هر نفر 70 هزار تومان است.

آدرس اتاق فرار SHE: آریا شهر،آیت الله کاشانی غرب، روبه روی بانک سپه، پلاک 131

5. اسکیپ روم ناقوس

 پنجمین اتاق فرار هیجان انگیز در غرب تهران، اسکیپ روم ناقوس است که در مجموعه بینگو اسکیپ روم و منطقه دهکده المپیک قرار دارد. داستان اتاق فرار ناقوس از این قرار است که جیمز بعد از دیدن شما که در حال فرار از خانه اش بودید، تصمیم به انتقام میگیرد. برای این کار چند سال وقت گذاشته و از طریق سرداب کلیسا خودش را به تالار اصلی میرساند. در زمان عید پاک، تنها کشیش کلیسا را زندانی میکند و فضا را جوری طراحی میکند که فرار از آنجا غیر ممکن باشد. شما بعد از تعطیلات به کلیسا برمیگردید ولی نمیدانید که وارد شکنجه گاهی میشوید که جیمز برای شما ترتیب داده است. تنها راه نجات شما پیدا کردن مخفیگاه جیمز و از بین بردن آن است. به یاد داشته باشید که برای این ماموریت فقط 70 دقیقه وقت دارید و پس از آن تمام دینامیت هایی که جیمز در مخفیگاهش گذاشته است فعال میشود ... تعداد افراد شرکت کننده در این بازی 4 تا 8 نفر است و درجه سختی آن متوسط می باشد.

آدرس اسکیپ روم ناقوس: دهکده المپیک - بلوار هوانیروز - بین بلوار گلها و کاج - قبل از خیابان گلسار - بین تابلو سازی مولا و لبنیات سنتی یزدی پلاک 67/2 در سمت چپ زنگ یک