سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اسکیپ روم های شمال تهران

نظر

دراین مطلب قصد معرفی بهترین اسکیپ روم های شمال تهران را داریم تا عزیزانی که در شمال تهران ساکن هستند، به راحتی با بهترین اتاق فرارهای تهران در منظقه خود آشنا شوند. همانطور که میدانید، بازی های اتاق فرار (escape room) به صورت بازی های فیزیکی و ماجراجویی اجرا می شوند و برای کسانی که علاقه زیادی به هیجان دارند، بسیار لذت بخش خواهند بود. در این بازی، افراد در قالب تیم های 4 الی 8 نفره وارد یک اتاق میشوند و پس از بسته شدن، باید با پیدا کردن سرنخ ها، چالش هایی را پشت سر بگذارند و طی زمانی تعیین شده از اتاق خارج شوند. در ادامه با 5 تا از بهترین و هیجان انگیز ترین اسکیپ روم ترسناک تهران، از نظر کاربران آشنا خواهید شد.

1. اسکیپ روم سوخانوفکا 

اسکیپ روم سوخانوفکا، یک اتاق فرار ترسناک از مجموعه ایکس اسکیپ در شمال تهران می باشد که در منطقه شریعتی قرار دارد. این اسکیپ روم سناریویی ترسناک دارد که حکایت از بیستم دسامبر 1992، تقریباً یکسال پس از فروپاشی شوروی و کشف شکنجه گاه های استالین می کند. در این زمان، هنوز یکی از مخوف ترین شکنجه گاه های گولاگ به اسم سوخانوفکا کشف نشده است و فردی که جز شکنجه تاسرحد مرگ چیز دیگری نمیداند، شما خبرنگاران را به بهانه تهیه گزارش به این شکنجه گاه مخوف می کشاند تا انتقام اعدام شدن پدرش را از شما بگیرد … وحشت مرگ زجرآوری در انتظار شماست … برای سپری کردن 75 دقیقه ترس و هیجان فراموش نشدنی می توانید گروهی 4 تا 8 نفره تشکیل دهید و به اتاق فرار سوخانوفکا مراجعه نمایید. این اسکیپ روم از لحاظ دشواری در گروه اتاق فرارهای نسبتا سخت قرار می گیرد. بنابراین توصیه می شود افرادی که تجربه بازی های اتاق فرار را از قبل دارند، در این اسکیپ روم شرکت نمایند.

آدرس اتاق فرار سوخانوفکا: خیابان شریعتی، پایین تر از دستگردی ( ظفر ) ، بن بست افضل پلاک 20 ، واحد 17 طبقه 2

2. اسکیپ روم وحشت قبر

اتاق فرار وحشت قبر که در مجموعه اسکیپ میژن و در منطقه میرداماد قرار دارد، یکی دیگر از اسکیپ روم های بی نظیر شمال تهران است. طراحی این بازی به گونه ای است که تا لحظه آخر ضربان قلب شما را بالا برده و با ترشح آدرنالین شما را به اوج لذت و هیجان می‌رساند. تعداد نفرات مجاز جهت شرکت در این اتاق فرار، 4 تا 6 نفر بوده و مدت زمان آن 60 دقیقه می باشد که تنها افراد بالای 16 سال و دارای سلامت کامل می توانند در آن شرکت نمایند. داستان بازی در مورد روستایی به نام تیس است که مردم آن در ساعت 3 صبح هر روز، صداهای وحشتناک و ترسناکی از سمت قبرستان می‌شنوند. آنها باور کرده‌اند که اجنه‌های شیطانی روح سرگردان آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند. شما و دوستان‌تان برای فهمیدن راز درون این قبرستان، شبانه به آنجا می روید و شاهد اتفاقات وحشتناکی خواهید شد. امیدواریم بتوانید از این مکان جان سالم به بدر ببرید...

آدرس اتاق فرار وحشت قبر: میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، پلاک59، طبقه3، واحد 12

3. اسکیپ روم پنهان شده در سایه

اسکیپ روم پنهان شده در سایه، یک اتاق فرار متفاوت از مجموعه اسکیپ اسپیرال می باشد که در میدان تجریش و شمال تهران واقع شده است. این اسکیپ روم سبکی سوروایوال دارد و شما در طی بازی با اشخاص مختلفی رو به رو خواهید شد که با بعضی ها میتوانید صحبت کرده و اطلاعات بگیرید اما از دست بعضی ها نیز باید فرار کنید. به طوری که اگر این شخص با شما تماس پیدا کند، شما آسیب میبینید و درجه سلامتی شما از سبز به نارنجی تغییر پیدا خواهد کرد. در صورتی که برای بار چهارم میزان سلامتی شما کاهش پیدا کند و به رنگ قرمز درآید، شما در بازی میبازید و بازی شما در هر زمانی که این اتفاق رخ دهد، به پایان میرسد. ژانر این بازی به گونه ای است که دلهره، هیجان و تحرک زیادی را در پی خواهد داشت و سناریوی آن در مورد پروژه 1342 است که قرار بود یک پروژه علمی باشد اما نتایج ناخواسته‌ای را در پی داشت. بنا به دلایل ناشناخته‌ای پروژه توسط طراحانش دکتر منفرد و آقای همیلتون متوقف شده و مدت‌ها کسی از آنها خبری نداشت تا اینکه به یکباره مرگ خانواده همیلتون که علت آن هم مشخص نشد همه را شوکه کرد. تنها سرنخ این ماجرا، دکتر منفرد هم ناپدید شد و طبق گزارش همسایه‌ها بعضی شب‌ها صداهای عجیبی از دفتر قدیمی دکتر منفرد شنیده میشود اما پلیس در این رابطه چیزی کشف نکرد. سرنوشت این داستان به انتخاب شما بستگی دارد… مدت زمان این بازی 90 دقیقه و تعداد افراد مجاز به شرکت در این بازی 4 تا 7 نفر است.

آدرس اتاق فرار پنهان شده در سایه: میدان تجریش، اول خیابان مقصود بیک، کانون رضوان طبقه سوم

4. اسکیپ روم شام آخر

اگر به اتاق فرارهای دلهره‌آور علاقه دارید و در عین حال دوست دارید در فضایی ترسناک درگیر حل معما شوید، بازی شام آخر انتخاب مناسبی برای شماست. این اتاق فرار در مجموعه اسکیپ روم دات آی آر و منطقه جردن در شمال تهران قرار دارد. در این اسکیپ روم شما و دوستانتان در سفر به تهران وارد یک رستوران میشوید، اما غافل از این هستید که صاحب رستوران یک قاتل روانی می باشد و تمام درب ها را بروی شما بسته است. برای رهایی از این رستوران مخوف و نجات جان خود، تنها 70 دقیقه زمان دارید و می توانید 4 تا 7 نفر را به عنوان هم تیمی همراه داشته باشید. درجه سختی این اتاق فرار 85 درصد می باشد و هزینه بلیط برای هر نفر 60000 تومان است.

آدرس اتاق فرار شام آخر: بلوار آفریقا (جردن)، ضلع شمال شرقی تقاطع با خیابان ظفر، ساختمان شماره 93، طبقه 5

5. اسکیپ روم شمع‌هایت را فوت کن

پنجمین اتاق فرار بی نظیر در شمال تهران، اتاق فرار شمع هایت را فوت کن از مجموعه اسکیپ کیوب می باشد که در منطقه ولنجک قرار دارد. این اتاق فرار بر گرفته از فیلم های شرلوک هولمز بوده و داستانی پلیسی دارد. سناریوی این اسکیپ روم به صوت معمایی طراحی شده است و داستان از این قرار می باشد که؛ در جشن تولدی، یک نفر به قتل می‌رسد. حالا شما باید از بین مظنونین حاضر در جشن و با استفاده از مدارک و سرنخ‌های موجود در صحنه جرم، قاتل را پیدا نمایید. صرفاً به خاطر داشته باشید که این بار قرار نیست با ورق زدن و یا جلو زدن فیلم به جوابی برسید. پس حسابی چشم و گوشتان را باز کنید و از هیچ داده‌ای ساده نگذرید. تعداد افراد شرکت کننده در این بازی 3 تا 8 نفر و مدت زمان آن 70 دقیقه می باشد.

 

 

 

 

آدرس اسکیپ روم شمع هایت را فوت کن: انتهای خیابان ولنجک، مجموعه تله کابین توچال، بوستان سلامتی 2، کیوب کلاب